اخبار

اولین جلسه نشست آموزشی در خصوص سامانه جامع رسیدگی به شکایات واحدهای استانی برگزار شد

اولین جلسه نشست آموزشی در خصوص سامانه جامع رسیدگی به شکایات واحدهای استانی برگزار شد
جلسه یک روزه آموزشی و توجیهی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات با حضور 31 نفر از کاربران ادارات کل تعاون ،کار و فاه اجتماعی استانها در روز سه شنبه مورخ 11/12/94 در سالن آموزش طبقه اول وزارت متبوع برگزار گردید .
بهروز لطفی معاون دفتر مدیریت عملکرد ضمن خیر مقدم به همکاران ،ارائه پاسخ مستند ، مستدل و در زمان تعیین شده را یکی از مهم ترین وظایف کاربران استانی و شهرستانی دانست که این امر با نظارت دفتر مدیریت عملکرد و ادارات کل تخصصی ستادی کامل خواهد شد. در ادامه نماینده شرکت مجری پروژه ( اعوان ) ضمن بیان توضیحات کلی در خصوص سامانه در فرصت تعیین شده اقدام به ارائه آموزش و پرسش و پاسخ با همکاران شرکت کننده در جلسه نمود . در پایان رضا شریعت مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد با بیان نقش مهم پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی بر اساس شرح وظایف مصوب و قوانین بالادستی ، الکترونیکی کردن روند شکایات و تسهیل دسترسی مردم برای ارائه مشکلات خود را از وظایف اصلی دستگاه ها عنوان و حدود انتظارات دفتر مدیریت عملکرد را در این خصوص مشخص نمودند. سعید کلهر مسئول سامانه فوق الذکر با بیان این مطلب که جلسات آموزشی کاربران ستادی با تلاشهای تیم راهبری برگزار گردیده است و با توجه به تعدد و گستردگی سازمانهای وابسته مرحله اول پروژه در سطح ادارات کل تخصصی وزارت متبوع ،ادارات استانی و شهرستانی راه اندازی و اجرایی خواهد شد و در مراحل بعدی سازمانهای وابسته را نیز در بر می گیرد تا تمامی درگاههای ورودی شکایات در سطح وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی فقط از طریق این سامانه صورت پذیرد.

۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید