اخبار

جلسات آموزش سامانه جامع پاسخگویی به شکایات

جلسات آموزش سامانه جامع پاسخگویی به شکایات
جلسات آموزش سامانه جامع پاسخگویی به شکایات برای کاربران ستادی (معاونتهای امور تعاون ؛ رفاه اجتماعی ؛ فرهنگی و اجتماعی؛ روابط عمومی ؛دفتر امور بین الملل ؛ اشتغال اتباع خارجی ؛حوزه وزارتی و نمایندگان دبیرخانه مرکزی ) با حضور همکاران این دفتر آقایان لطفی ؛ کلهر ؛ عطاری و خانم شایگان در تاریخ های27/11/94 و 1/2/94 از ساعت 45/8 تا 00/13 در سالن آموزش طبقه اول وزارتخانه برگزار گردید.

در ابتدا ی جلسه اول جناب آقای لطفی معاون محترم دفتر مدیریت عملکرد در خصوص الزام سازمان بازرسی کل کشور به الکترونیکی نمودن فرآیند پاسخگویی به شکایات در راستای اجرای ماده 25 قانون سلامت اداری و نیز مزایای استفاده از این سامانه و تسهیل وتسریع در امور پاسخگویی به شهروندان توضیحاتی ارائه نمودند.
سپس آقای مهندس بیدخام نماینده شرکت اعوان ؛ آموزش را آغاز نموده و در خصوص نحوه ورود به سامانه ؛ امکانات عمومی پورتال ؛ اطلاعات ساختار سازمانی ؛ مفاهیم مدیریت موارد ؛ نحوه ثبت شکایت داخلی و اینترنتی و نحوه کار با کارتابل توضیحات لازم را ارائه نمودند.
در پایان کلیه کاربران یک مورد شکایت اینترنتی ثبت نمودند و بطور عملی با این مرحله از کار آشنا شدند.ادامه این آموزشها نیز در مورخ 1/12/94 برگزار گردید.

۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید