اخبار

حضور گروه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات در نمایشگاه بین المللی الکامپ

حضور گروه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات در نمایشگاه بین المللی الکامپ
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از تاریخ 23 الی 26 آذر ماه سالجاری با حضور شرکتهای داخلی و خارجی در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز دستاوردها وپیشرفتهای خود در قالب خدمات الکترونیکی را برای اطلاع عموم در غرفه دولت الکترونیک به نمایش گذاشت .در این راستا با توجه به تلاش ها و پیگیریهای دفتر مدیریت عملکرد در اجرای ماده 25 قانون نظام سلامت اداری در دستگاه ها ، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه اقدام به خرید نرم افزار جامع پاسخگویی به شکایات نمود که با تلاش رئیس و همکاران گروه ارتباطات مردمی مراحل راه اندازی سامانه مذکور در حال اجرا می باشد.
کلهر مسئول سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در خصوص قابلیتهای نرم افزار جامع پاسخگویی به شکایات عنوان نمود: مردم می توانند از درگاه های مختلفی مانند تلفن ،ایمیل ،سایت اینترنتی و.. با مشخص کردن یکی از سازمان های زیر مجموعه وزارت متبوع اقدام به ثبت شکایت نمایند که در هر مرحله شهروند با مراجعه به سایت و یا از طریق پیامکی که برای ایشان ارسال خواهد شد می توانند از روند مراحل رسیدگی به شکایت خود مطلع شود.یکی از قابلیت های مهم سامانه مذکور مدیریت زمان برای شهروندان و جلوگیری از هدر رفت هزینه در دستگاه می باشد.
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۲۸

نظرات بینندگان

حسین
۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
0
0

ممنون


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید