اخبار

جلسه مشترک دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حوزه های مرتبط وزارت متبوع پیرامون خدمت رسانی شایسته به ارباب رجوع محترم با موضوع "توسعه مرکز تماس وزارت متبوع به شماره 2500 در تاریخ 1400/08/15 برگزار گردید.

  با عنایت تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر توسعه و گسترش خدمات مرکز تماس شماره 2500 و اجرای طرح پیشنهادی شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، به منظور پاسخگویی کیفی و مناسب به سوالات و ابهامات مخاطبین، جلسه هماهنگی مورخ 1400/08/15 با حضور نمایندگان مرکز فناوری، اطلاعات و تحول اداری و سایر واحدهای مرتبط در محل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برگزار گردید. در این راستا مقرر گردید؛ معاونت های با ماهیت دارای ارباب رجوع نسبت به معرفی احدی از مدیران کل مجموعه خود، جهت تعامل با کاربران مرکز فوق الذکر و تدوین و ارائه سوالات پرتکرار مخاطبین حوزه ذی ربط و پاسخ های مرتبط آن اقدام نمایند.

 

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید