اخبار

اولین جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص بازبینی وظایف مربوط به پاسخگویی به شکایات مردمی در بستر سامانه های ZRM و سامد و با حضور کاربران حوزه های ستادی سامانه های مزبور وزارت متبوع در روز یکشنبه مورخ 1400/06/14 برگزار گردید.

اولین جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص بازبینی وظایف مربوط به  پاسخگویی به شکایات مردمی در بستر سامانه های ZRM و سامد و با حضور کاربران حوزه های ستادی سامانه های مزبور وزارت متبوع در روز یکشنبه مورخ 1

      با عنایت به تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر اقدامات حوزه ها در راستای موضوعات تحول آفرین و اساسی، اولین جلسه گروه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع با حضورکاربران ستادی سامانه های ZRM و سامد به منظور باز تعریف و تبیین وظایف مرتبط با پاسخگویی به شکایات با رویکرد الکترونیکی نمودن امور و تبادل نظر با کاربران در روز یکشنبه مورخ 1400/06/14 در محل سالن کنفرانس طبقه سوم ساختمان مرکزی و در ساعت 8:30 برگزار گردید. در این جلسه خانم جعفرنژاد رئیس گروه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات ضمن ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص فرایند پاسخگویی به شکایات اشاره به قوانین حاکم بر امور ذی ربط، مراجع نظارتی برون سازمانی و وظایف کاربران سامانه ها، تأکید بر پاسخگویی شفاف، صریح و مستدل و به موقع داشتند. در پایان جلسه کاربران حوزه ها و معاونت های ستادی به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند. جلسه مذکوردر ساعت 10:30 به پایان رسید. 

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید