اخبار

چهارمین و آخرین جلسه آموزشی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات با حضور نماینده شرکت اعوان و نمایندگان معاونت ها، سازمان های زیر مجموعه و ادارات کل اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس در تاریخ 99/6/18 برگزار گردید.

چهارمین و آخرین جلسه آموزشی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات با حضور نماینده شرکت اعوان و نمایندگان معاونت ها، سازمان های زیر مجموعه و ادارات کل اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس در تاریخ 99/6/18 برگزار گردی

در ادامه و به منظور تعمیق و ترویج فرهنگ پاسخگویی و همچنین ارائه آموزش ها و آخرین سطح انتظارات در فرآیند اصلاح شده سامانه مزبور چهارمین و آخرین جلسه در این زمینه برگزار شد.

آقای صادقی معاون بازرسی دفتر مدیریت عملکرد ضمن برشمردن آخرین سیاست ها و اصول پاسخگویی بر بکارگیری کاربران حرفه ای در پاسخگویی تأکید کرد.

با عنایت به رفع مشکلات و نارسائی های سیستم و به روز شدن و اصلاح فرآیند ها از دهه آخر شهریور ماه سالجاری، سامانه به طور کامل در خصوص گزارش گیری تکمیل گردیده و واحد های ستادی و اجرایی به دقت رصد و ارزیابی خواهند شد.

پرسش و پاسخ کاربران ستادی و اجرایی و رفع ابهامات آنان در انتهای جلسه  صورت پذیرفت.
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید