اخبار

در استمرار جلسات آموزشی و ارتقای توانایی کاربران و رابطین پاسخگویی به شکایات مردم در سطح ستاد ، اجرا وسازمانهای تابعه ، دومین جلسه آموزشی سامانه پاسخگویی به شکایات (ZRM) با رعایت نکات بهداشتی از طرق ویدیو کنفرانس در روز سه شنبه مورخ 99/6/4 برگزار گردید

قابل ذکر است که این جلسات در راستای صیانت از حقوق شهروندی و پاسخگویی موثر به شهروندان عزیز در کمترین زمان ممکن با برنامه ریزیهای صورت پذیرفته در 4 هفته متوالی(روزهای سه شنبه) مقرر گردیده تا اجرایی گردد.

ارایه آخرین انتظارات بر اساس قوانین و احکام بالادستی و منویات مقام عالی وزارت در این زمینه از سوی سرکارخانم رفیعی مدیر کل محترم دفتر مدیریت عملکرد و همچنین پرسش و پاسخهای همکاران که بعنوان الگویی بمنظور وحدت رویه در زمینه پاسخگویی محسوب می گردد از نکات قابل توجه و حایز اهمیت در این جلسات می باشد.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید