اخبار

کلاس آموزشی نرم افزار داشبورد مدیریتی با حضور کاربران سازمان بهزیستی برگزار شد.

کلاس آموزشی نرم افزار داشبورد مدیریتی با حضور کاربران سازمان بهزیستی برگزار شد.
کلاس آموزشی نرم افزار داشبورد مدیریتی با حضور کاربران سازمان بهزیستی برگزار شد.
در راستای بهره گیری از خدمات گسترده سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع ونرم افزار داشبورد مدیریتی(گزارشگیری تخصصی) جهت بهره مندی کاربران ستادی، استانی و سازمانهای وابسته ،کلاس آموزشی. در روز شنبه مورخ 11/12/97 از ساعت 30/13 لغایت 16 برای کاربران سازمانهای بهزیستی در طبقه اول ساختمان مرکزی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای صادقی بنیس معاون مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات پرسنل خدوم بهزیستی ، بر ارائه پاسخ قانونی به جامعه هدف در مدت زمان تعیین شده تاکید نمودند. ایشان پاسخ شفاف و اثر بخش را یکی از عوامل ایجاد رضایت در شهروندان و نشاط در جامعه ذکر نمودند. در ادامه نماینده شرکت اعوان(مجری طرح) ضمن مرور قابلیتهای سامانه، نسبت به آموزش نرم افزار داشبورد مدیریتی به کاربران اقدام نمودند. سپس آقای کلهر مسوول سامانه به پرسشهای کاربران پاسخ داده تاکید بر ارایه پاسخ در مدت تعیین شده در سامانه نمودو آقای انصاری رییس گروه پاسخگویی به شکایات ضمن تشکراز حضور همکاران موضوع بروز رسانی موضوعات شکایت مربوط به بهزیستی واطلاع رسانی سامانه مذکور را مورد تاکید قرار دادند
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید