اخبار

سومین جلسه ویدئو کنفرانس گروه ارتباطات مردمی وپاسخگویی به شکایات درتاریخ 7/3/97 برگزار گردید

سومین جلسه ویدئو کنفرانس گروه ارتباطات مردمی وپاسخگویی به شکایات درتاریخ 7/3/97 برگزار گردید

سومین جلسه ویدئو کنفرانس گروه ارتباطات مردمی وپاسخگویی به شکایات درتاریخ 7/3/97 برگزار گردید
سومین جلسه ویدئو کنفرانس گروه ارتباطات مردمی وپاسخگویی به شکایات درتاریخ 7/3/97 برگزار گردید دراین جلسه آقای انصاری رئیس محترم گروه -ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات در خصوص اهمیت ارسال به موقع برنامه های تعیین شده استانها در سامانه برته به این دفتر و همچنین راستی آزمایی ملاقات های مردمی مدیران مواردی را عنوان نمودند. ایشان در ادامه اجرای مصوبه میز خدمت را در زمان تعیین شده موردتاکید قرار دادند. جناب آقای کلهر مسئول سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع به صورت تخصصی مواردی را در زمینه کار با سامانه مذکور بیان نمود.در پایان نیز آقای صادقی معاون محترم دفتر مدیریت عملکرد بر لزوم اجرایی شدن بخشنامه میز خدمت دراستانها تاموعدمقرردربخشنامه و همچنین ارائه پاسخ دقیق و قانونی به شهروندان، استفاده از همکاران حرفه ای درزمینه پاسخگویی به شهروندان، ارائه نارسایها و مشکلات مصوبه میز خدمت به مرکز روابط عمومی تاکید نموده و به پرسشهای همکاران استانها در همین خصوص نیز پاسخ لازم را ارائه نمودند.
۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید