اخبار

برگزاری جلسات آموزشی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات

برگزاری جلسات آموزشی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات
برگزاری جلسات آموزشی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات
-دومین جلسه آموزشی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و با حضور کاربران ستادی(مورخ 24/10/96) ، سازمانهای وابسته(مورخ 26/10/96) و سازمان بهزیستی(مورخ 1/11/96) در طبقه اول ساختمان مرکزی توسط گروه ارتباطات مردمي و پاسخگویی به شکایات برگزار گردید. در این جلسات آقای شریعت مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد در خصوص موضوعاتی همچون حکمرانی خوب، لزوم پاسخگویی به شکایات شهروندان، تصویب نامه شورای عالی اداری در زمینه حقوق شهروندی، شفاف سازی و غیره مطالبی را بیان نمودند. آقای صادقی معاون دفتر مدیریت عملکرد نیز پیرامون الزامات قانونی، تاکیدات مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری در زمینه پاسخگویی سریع و دقیق به مردم، طرح تکریم ارباب رجوع مطالبی را عنوان نمودند. سپس نماینده شرکت مجری پروژه به آموزش نحوه استفاده از قابلیتهای سامانه، گزارشگیری، فرآیند رسیدگی و ....پرداخت. در ادامه آقای انصاری در خصوص لزوم اطلاع رسانی سراسری، ارسال نام کاربران به استانها، تهیه راهنمای تخصصی توسط هریک از معاونتها و درج آدرس سامانه در سایتهای مرتبط تاکید نمودند. در پایان آقای کلهر مسئول سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع ضمن تاکید بر پاسخگویی شکایات بدون اقدام واصله در کارتابل مدیران ستادی سازمانهای وابسته، در خصوص ارائه پاسخ مستدل، موثر و کارشناسی به شکایات شهروندان مطالبی را بیان نموده وبه سوالات وپرسش های حاضرین در جلسه پاسخ دادند.

 
اطلاع
اطلاع
اموزش
۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید