(سامانه دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیر و تشکر پرسنل از مدیران کل ستادی)

شهروند گرامی این سامانه مختص پرسنل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد، لذا در صورت ثبت مورد، در این قسمت هیچگونه ترتیب اثری از طرف این دفتر به نامه شما داده نخواهد شد . شما می توانید برای ثبت شکایت خود از اینجا اقدام نمایید.

همکاران ارجمند با سلام
در راستای اجرای ماده (2) فصل دوم مصوبه شورای عالی اداری در خصوص منشور حقوق شهروندی در نظام اداری، رعایت تکریم پرسنل خدوم وزارت متبوع، توسعه مشارکت کارکنان، استفاده از خرد جمعی در ایفای ماموریت ها و ارتقاء پویایی سازمانی، رفع مشکلات موجود، اصلاح فرآیندها و مشارکت حداکثری کارکنان در جهت تحقق ماموریت ها، سامانه دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیر و تشکر پرسنل از مدیران راه اندازی گردید. در همین راستا ضروریست همکاران ارجمند قبل از ثبت مورد خود به نکات زیر توجه بفرمایند:

  1. هدف اصلی از راه اندازی این سامانه معرفی و شناسایی مدیران زحمت کش و خدوم وزارت متبوع از سوی شما عزیزان می باشد، لذا در جهت تحقق این مهم مارا یاری فرمایید.
  2. ضروریست پس از ورود به سامانه در انتخاب موضوع خود دقت نمایید.
  3. در صورت ثبت گزارش تخلفات مالی، اخلاقی و غیره ، ضروریست مستندات مربوطه ضمیمه نامه باشد. در غیر این صورت به شکواییه شما رسیدگی نخواهد شد.
  4. در صورت ثبت تقدیر و تشکر از مدیر کل، نام و محل خدمت ایشان در متن نامه ذکر گردد.
  5. در صورت ارسال گزارشات خلاف واقع و با عنایت به قوانین موجود، حق پیگیری از سوی متشاکی محفوظ می باشد.
  6. در این سامانه حفظ حریم شخصی همکاران کاملا رعایت شده و مشخصات آنها به صورت محرمانه حفظ و نگهداری می شود.
  7. با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه اصلی، مقرر گردید در ابتدای راه اندازی صرفا همکاران ستادی وزارت متبوع اقدام به ثبت موارد خود نموده و اطلاع رسانی جهت دسترسی همکاران استانی و شهرستانی به سامانه متعاقباً با ارسال اطلاعیه از طریق مرکز روابط عمومی صورت پذیرد.

ورود همکارانموارد فوق را قبول دارم

 

 

پیگیری مورد

1

بخشنامه - ضرورت تسهیل زمینه دسترسی کارکنان به سامانه جامع پاسخگویی به شکایات

 

 

ورود اعضاء کارگروه

5